Рейтинг:  0 / 5

Звезда не активнаЗвезда не активнаЗвезда не активнаЗвезда не активнаЗвезда не активна
 
Патриарх Святослав (Шевчук)Предстоятель Украинской Греко-Католической Церкви Патриарх Святослав (Шевчук) ответит на вопросы пользователей сети Интернет 8 Ноября в 12:00.

 

Все желающие могут отправить свои вопросы и проголосовать за вопросы других читателей на портале tochka.net.

 

Среди уже имеющихся вопросов немало посвящено проблемам отношений Православной и Католической Церкви, представителей Церкви и политиков, часть вопросов посвящена теме гомосексуализма, сребролюбия духовенства, трудностей диалога Церкви и гражданского общества. Отдельный интерес вызывает личная жизнь Патриарха УГКЦ.

 

Вопросы, набравшие наибольшее количество голосов читателей сайта будут заданы Патриарху первыми.

 

Задавайте вопросы и читайте ответы по ссылке: tochka.net.

 

Святослав Шевчук

Фото: tochka.net

Комментарии   

+1 #12 slava 15.11.2011 14:52
Вибачте, але подальша дискусія з вами не виглядає можливою, чи навіть потрібною. Ви трактуєте виходячи з особистих поглядів. Особисто мені не заважає чи ви освячуєте суботу, чи понеділок. Перепрошую ще раз. І впевнений-людина, яка щиро шукає обов'язково знайде.
З БОГОМ
Цитировать
-1 #11 mr.martirosov 15.11.2011 14:39
Цитата:
А про заміну закону традицією, незрозуміла фраза, бо слово ніхто ніколи не розглядав окремо від неї (традиції) хоча спроби були.
Это не ко мне, это к евангелиям, фраза оттуда. Анализируйте Иисуса, что он там "розглядав", а что "не розглядав".Цитата:
Питання було чому святкується недиля?
Потому что лидеры церкви так постановили. Но, заповеди такой нет (тем более имеющей статус начертанной самим божеством). От себя же добавлю, про субботу заповедь есть.Цитата:
Христа не могли каменувати, чи ще якось покарати через Його слова, бо Він рахувався вчителем
Вовсе не по этому. Его не могли словить на слове и не могли трактовать его поступки как нарушение заповедей, за которые можно побить камнями. В древнем Израиле статус учителя не давал неприкосновенности.
Цитировать
+1 #10 slava 15.11.2011 14:03
Прочитайте в контексті, не розривайте і не розділяйтеому не субота для людини. Не людина її освячує, бо не нею встановлений цей день. Що з неділею (восьмий день-день освячений Христовим Воскресінням), не лише людиною, а Богочоловіком
А, що святкувати і як завжди залежить від совісті людини, тому не розумію про що мова?
Питання було чому святкується недиля?
А про заміну закону традицією, незрозуміла фраза, бо слово ніхто ніколи не розглядав окремо від неї (традиції) хоча спроби були. Та бачите ВЧИТЕЛЬ в ізраїльському народі трактував закон з свого розуміння, яке дано йому від Творця, через що Христа не могли каменувати, чи ще якось покарати через Його слова, бо Він рахувався вчителем (навіть фарисеї хоча не дуже афішували цю думку). Тому ніхто нічого не додає до Слова, а лише truechristianity.info/ua/books/know_your_devotion_ 03.php
Цитировать
-2 #9 mr.martirosov 15.11.2011 00:00
Цитата:
Тому не субота для людини.
Такого не знаю. Знаю: "суббота для человека".Цитата:
Не людина її освячує, бо не нею встановлений цей день.
Можно по другому, относиться к ней, субботе, как святыне. На остальное могу лишь повторить: "нехорошо заменять заповедь Божью преданием".
Цитировать
+1 #8 slava 14.11.2011 22:48
Зрештою віра дається, як виклик, на який потрібно відповісти (хоча можна і не відповідати, бо це залежить від свобідної волі). І справа не у вподобаннях, а у віднайденні істини і слідуванні їй. Тому не субота для людини. Не людина її освячує, бо не нею встановлений цей день. Що з неділею (восьмий день-день освячений Христовим Воскресінням), не лише людиною, а Богочоловіком.Декрет II Вселенського Ватиканського Собору «Про св. Літургію » каже: «За апостольською традицією, яка бере свій початок від самого таки дня Христового Воскресіння, Церква святкує кожного восьмого дня пасхальне таїнство, що його слушно називає Господнім днем, або неділею» (§ 106).
Тільки через синенергію можливе освячення кожного дня тижня, відсутність же її лише приводить до нищення будь якого "дня"
А про покриту голову в синагозі притаманний в більшій мірі ортодоксальним євреям (до хасидів важко зайти навіть з покритою головою, якщо ти не єврей)А в більш ліберальних м'якша "пропускна система"
Цитировать
-2 #7 mr.martirosov 14.11.2011 21:42
Дополнять, пополнять... Это всё ваше дело. Современные иудеи никого не пустят в синагогу без головного убора, хотя нет заповеди о головном уборе. Так и христиане могут решить праздновать ещё и воскресенье. Пусть решают, но речь не об этом. И даже не о том, что и кому дорого. Речь о том, что воскресенье празднуется, а суббота не освящается.
Цитировать
+1 #6 slava 14.11.2011 16:42
Заповідь повстала, ще до того, як її записали, була промовлена (Першій людині (Адаму і Єваі), про догляд за землею, заповідь відносно Каїна, потім розмови і накази іншим праведникам, серед них Ной, Лот, Авраам, Яків...- це так звані перед-законні часи), ці люди, як і їх нащадки жили приписами, але усними.Важко говорити про взаємозаміну, бо неділя- це день продовження створіння, день воскресіння, тут швидше підходить слово доповнення, чим заміна.(Євр. 9- старозавітні обряди і приписи поступилися,Гл. 3; 19-29-роль закону,)НЕДІЛЯ В АПОСТОЛЬСЬКИХ ЧАСАХ Неділя не просто замінила старозавітню суботу. Вона є витво­ром християнської ідеї і має глибокий християнський сенс. Це простежується передусім з тих різних назв, якими означувано неділю. Чим була неділя для апостолів і перших вірних?truechristianity.info/ua/books/know_your_devotion_ 03.php
Цитировать
-1 #5 mr.martirosov 14.11.2011 15:42
Цитата:
Заповіді передавалися через традицію
Заповедь, передающаяся устно или в рукописи и установки предков, передающиеся устно или в рукописи, разные вещи. Если различная информация передается устно, это не устанавливает равнозначность этих информаций. Нужно уметь различать, что в устно передаваемой информации относится к заповедям Бога, а что к установкам предков. Так вот: суббота - заповедь Бога, а воскресенье - установка предков. И нельзя выводить из устной передачи их взаимозаменяемость.
Цитировать
0 #4 slava 14.11.2011 14:09
Цитата:
Кто-то, когда-то сказал, что нехорошо заменять традицией заповедь Божью...
Тоді хотілося б запитати: "Якими джерелами користувалися автори Святого Письма (маю на увазі людей)?" Дозволю відповісти (ви ж можете не погодитися) хіба не черпали вони з усної традиції єврейської традиції (символом переказу якої є й досі Пасхальна розповідь про Вихід з Єгипетської неволі). Традиція-це не носіння, чи тримання свічки, а символ який за цим стоїть. Заповіді передавалися через традицію відкидаючи яку відкидається передання Слова.
Обговорювати таке питання, гадаю правильно і доречно, якщо хтось зацікавився і найшов в собі сміливість запитати (навіть якщо здається не доречно) заповідь Любові каже, що треба відповісти.
Цитировать
-3 #3 mr.martirosov 13.11.2011 16:15
Цитата:
...завжди слід пам'ятати у Церкві наголошують на письмовій, але також і на УСНІЙ традиціях.
Кто-то, когда-то сказал, что нехорошо заменять традицией заповедь Божью... И кстати, почему мы обсуждаем эту тему в комментариях к новости об интернет конференции Святослава Шевчука?!
Цитировать